Separation

Fredrik och Filippa separerar!! Wohoo! Eller nåt. Visst det är säkert tråkigt för dom, eller kul beroende på orsak. Men på riktigt, det finns så mycket viktigare att skriva om som bör få komma ut i media!
Det är hög frånvaro för tillfället inom mitt arbetsområde, tråkigt. Tråkigt för mig som ville ta spontansemester i morgon, dock vet jag ju att jag inte var ute i så god tid, men fråga kan man ju alltid göra.
Jag borde ta för mig mer, ska tänka på det.
Har förövrigt gjort min första Journatt i natt, jag förstår inte dom som jobbar jour dygnsvis, hur orkar man det? Även fast jag fick "sova" och jag inte behövde bli väckt så vaknade jag ett antal gånger under natten av att det faktiskt hände saker "ute" i boendet. Och om man sen då ska jobba typ en halv dag på det så måste man ju vara helt död.
Nä!!
Jourtid är arbetstid, då ska de räknas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0