Media

Har ju en tendens att gnälla på media lite. Måste dock säga att jag är gode imponerad. Det står ju inte så mycket om SAP numera. Skulle väl kanske kunna bero på att KD är i fokus just nu. Men det har väl säkert blåst över till i morgon.
Ska blir spännande att se vad som står i morgondagens natupplag av tidningarna.
Kanske kanske står det något litet om KD och så är det väl nån stor rubrik om SAP kanske.
Jag hoppas innerligt att jag har fel.
Sen hoppas jag att alla hockeyintresserade skellefteåbor fortfarande kan rösta på SAP även fast det är löven som styr :P
Lite lagom kul humor såhär på kvällskvisten.
Näsi, nu tror jag att man kanske ska hoppa isäng och se om man kan vakna i tid i morgon så att man till och med hinner träna (!?) innan jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0