Sovmorgon

Riktigt skönt må jag säga!
Känns dock som att jag inte riktigt har vaknat än, men det kommer väl hoppas jag. Ska ju inte jobba förän om några timmar så.
Är lite avis på Marianne som ha fåt äran att träffa våran partiordförande. Förhoppningsvis får jag göra det någon dag framöver också.
Blir som sagt att jobba i eftermiddag. I morgon så hoppas jag få hemlevererat min julklapp från kommunen. :)
Glöm inte att hålla koll på kommunals avtalsblogg. Uppdateras där md jämna mällanrum om hur förhandlingarna går.
Jag tycker att kommunal ska vara stenhårda nu! Att vi inte ska vika oss en millimeter, det är dags att visa att det finns lite stake i oss, vi är ju för guds skull ett av de största förbunden i Sverige, och våra medlemmar har inte ens betalt alla timmar de är på jobbet!!
Nån måtta måste det finnas på det här eländet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0