Kommande veckor

Tänkte börja detta inlägg med något klatchigt som typ Hej bloggen!! Men de låter bara inte bra, så jag skiter i det.
Ska göra sista natten i natt, sen går jag på några veckors semester!? Jag har hört talas om det, man ska tydligen inte jobba då, får se hur det går!
Tanker är att jag och en kompis åker upp till Arjeplog och firar midsommar bland mygg och fisk... :P
Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, vi har lyckseletravet som jag borde åka till av tradition. Men samtidigt har jag varit inne på att bara vika ner baksätet i bilen och bege mig ut å köra. Så vi får se vad som händer. 
En sak vet jag i alla fall, fiskesakerna ligger i bilen, och där får dom ligga, var än jag går följer dom med. :P

Kommentarer
Postat av: Norrmannen

Hahahaha ;-)

Bara du håller deg til Arjeplog och fiskesakerne.


Svar: Jaadå! :D
Patrik Enkvist

2013-06-18 @ 23:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0