SAS

Kanske lite sent ute nu, men det är ju helt galet!!
SAS visar verkligen på girighet och att det är som många tror, att "golvolk" i företag är enligt företagen helt värdelösa. Dom ska ha sänkt lön och försämrade villkor.
Men chefer och liknande ska få bonusar trots "hot om konkurs". Vilket bara kan beskrivas som ren och skär lögn.

Jag skäms över att jag har hunnit boka en resa med SAS nu, men tro mig i framtiden kommer jag att göra allt för att undvika att åka med det bolaget. Vilket jag uppmanar alla andra att göra också.
Vill även skicka en uppmaning till samtliga anställda, att gå samman och säga upp sig. Om det inte finns några som jobbar så kan dom inte flyga, och tvingas då omkull.
Men eftersom dom flyger på sträckor som behöver trafikeras kommer förhoppningsvis ett seriöst bolag att ta över, och många av arbetarna som sagt upp sig lär få tillbaka sitt jobb!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0