Människa full av hat

Känns bra att en mer eller mindre frisk människa just gav mig diagnosen full av hat. Tur att denna vänliga själ skulle få bukt med mig...
Det känns riktigt creepy om jag ska vara ärlig. Jag som trodde att känslan inom mig var lycka och glädje, men ack så fel jag hade. Helt klart är jag för obildad i människans känslor då jag inte känner skillnad på hat och lycka.
Ack och ve, vad ska jag ta mig till. Du store ande, kan du snälla hjälpa mig??

Nä men lite allvarligt nu, jag anser mig inte vara full av hat, men om någon annan anser det så är det väl deras förlust att dom är blind för verkligheten.

Ha en bra dag så ska jag fortsätta min semester. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0