Sry

Det var inte meningen att folk skulle ta illa upp.
Jag tycker att vi har bra folk som jobbar på sektionen, de va inte så ja menade.
Det jag menade var att jag inte hade någon koll på hur man går tillväga för att få jobba där uppe "på facket". Tro mig, jag har inga avsikter om att göra det som det ser ut i dagsläget.
Fick svar på min fråga, man ska nomineras, och väljas. Så jag antar att det någon gång kommer ut nomineringsunderlag då så man har möjlighet att nominera, sen antar jag också att det är på årsmötet som det väljs.
Vet inte om jag kanske inte var uppmärksam på senaste årsmötet, för jag kan inte minnas att vi valde det då. Men det är mycket möjligt att jag har fel.
Ber i alla fall om ursäkt till ni som tagit illa vid sig. Det var absolut inte meningen.
Ha en trevlig fortsättning på helgen nu!
/Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0