Klasser

Ungefärligt citat från Emil Marklund MUF, Jag tror inte på klasser så därför finns det inte.
Kontring, Jag tror inte på moderater, men lik förbannat finns ni.
Nä men klassamhället är ett faktum, så är det. Det finns dom som har det jävligt bra ställt, ok och dåligt ställt. Sen naturligvis en hel uppsjö däremellan.
Jag kan dock inte förstå hur man egentligen skulle vilja tillhöra något annat än arbetareklassen. Det var ju vi som byggde Sverige, dock inte enligt moderaterna säkert. Men alla vet ju att moderaterna var för fri och lika rösträtt... Eller???
Är lite besviken att jag inte har fått svar från Arkelsten än. Men det är väl klart, hon har väl viktigare saker för sig än att beblanda sig med såna dåliga människor som jag exempelvis.
Nä, nu tror jag att jag ska åka och handla lite, sen blir det att röra sig mot framåt för styrelsemöte med SSU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0