Tack till folk!

Tack till Jan Lundberg, som fått mig att inse att man ska lyssna på rykten, man ska inte tro gott om människor som har ett dåligt rykte, det visar sig att ryktet stämmer.
Tack till Kims Mamma, som hjälpte mig att fixa någonstans att bo i denna kris, och för att du upplyste mig om att min förra hyresvärd har varit eftersökt i programmet efterlyst. Tycker det var mycket intressant information.
Tack till Mamma och Pappa som står ut med deras, ibland, naiva son. Och som hjälper mig och alltid ställer upp.
Tack till Dennis som har hjälpt mig med mina flyttar burit, packat och packat upp. Även lånat ut sitt förråd till mig. :)
Tack till mina fantastiska kollegor, som stöttar mig och finns där både när jag behöver det och när dom tycker att jag behöver det. :)
Tack till Håkan Nilsson som har gett mig möjligheten att få blogga från Kommunals kongress.
Ett stort tack till alla andra i min närhet som förgyller min vardag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0