Nytt kapitel

Det är med blandade känslor som jag går ut genom dörren från mitt jobb i kväll.
Sista kvällen på jobbet. Sista kvällen på ett ställe som jag, trots motgångar slag sparkar och dålig arbetsmiljö, har trivts grymt bra på. En fantastisk personalgrupp som uträttat underverk!
På måndag börjar ett nytt kapitel på ett nytt ställe.

Susanna: Rak, ärlig och rättfram. Fantastisk att jobba med, har alltid nära till skratt.
Birgitta: En kvinna med fart, jag hinner aldrig med. I bland så är du lite för snabb för dig själv tror jag. :) Det sitter aldrig fast när jag jobbar med dig!
Kicki A: Glad och stark! Jag är grymt imponerad av dig, kommer alltid med ett leende på jobbet!
Teija: Nu vet jag vem du är. :P Alltid roligt att jobba med dig. Strukturerad och korrekt, men med en härlig charm.
Nina:Snacka om pepp. Du är grym på att läsa av personer, brukare som personal. Positiv och omtänksam!
Kicki F: Du besitter en grym kompetens på många plan, såväl schemaläggning som ekonomi och brukarperspektiv. Du vet vad man ska säga, och när. En grym känsla för struktur och vad som behövs!
Maria: Stark och ärlig. Säger vad du tycker och står fast vid det! Ser alltid brukarna och deras behov! En klippa!
Anneli: God och kärleksfull, alltid glad och lite tokig.
Carina: Arbetsglad och har en känsla för vad som behövs!
Sofie: Vi ses! ;)

Jag har garanterat missat hur mycket som helst om var och en av er, underbara, kollegor och vänner!
Men jag tänkte att jag skulle försöka få ner några rader i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Birgitta, Maria & Kicki .A

Men här på jobbet blir vi alldeles varma i hjärtat. Vi kommer att sakna dig med! För oss är du korrekt, du har en lugn och fin inverkan på brukarna.. Sist men inte minst är du en fin arbetskolega! Vi ses på fredag <3

pöss

/ Birgitta, Maria å Kicki

Svar: <3 Det är nästan så jag blir lite kär. :) Ni är så fina! Och tack för de fina orden. Dom värmer! :)Vi ses på fredag!
Patrik Enkvist

2013-03-19 @ 10:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0