Tillbaka

Har varit ute och flängt en del, så har inte haft tid att skriva.
Började i förra onsdagen, när jag var på förhandlingsutbildning, likaså torsdagen.
Fredag morgon upp upp och iväg mot stockholm och LO:s 27:e kongress. Grymt jobbigt, roligt, spännande, intressant och givande. Träffat massa roligt folk, tagit bra beslut.
Bland annat att vi ska värka för att riva upp LOV:en (Lagen om valfrihet) tror jag att den heter. :P Vi skall lika så värka för att man inte ska få ta ut vinster i den offentliga sektorn.
Det var några bra beslut, även att alla förbund nu är representerade i styrelsen. :D
Carl Petter "Kålle" Torwaldsson som ny LO ordförande, riktigt kul att få möjlighet att gratta han. :)
Har även träffat våran blivande statsminister och "nya" ordförande i SAP, skakat hand och grattulerat han :)
Kul, han kändes lugn och stabil, sen att han kommer från rörelsen är ju ett plus. Jag tror att det här kan bli grymt bra!!!
Har så även hunnit på en styrelseutbildning i Lycksele mellan tisdag och onsdag.
Nu är jag i alla fall hemma, och ska försöka smälta alla intryck, få rätsida på allt och jobba i morgon.

Kommentarer
Postat av: Usel dansare

Fråga: är de politiskt inkorrekt att fråga om en dans till, om man är folkpartist???

2012-06-03 @ 23:38:57
URL: http://frokenwahl.blogg.se/
Postat av: Patrik Enkvist

Haha, det är aldrig fel att fråga :P

2012-06-05 @ 17:17:12
URL: http://fopom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0