Dött

Har inte skrivit på ett tag nu. Skyller på att jag varit isolerad i fjällen med ett gäng härliga människor. :)
Har varit så sjukt kul att jag blivit sjuk, :S Men de var det värt!!!!!
Sitter och scrollar ner på aftonbladets hemsida. Och ser rubriker som, "Så rik är kamprad" och De ökade sin inkomst mest-där du bor. Snacka om att försöka flytta fokus. Jättekul att kamprad fortfarande är rik, men ärligt talat, är det någon som trodde att han skulle vara fattig eller?
Kul att vissa kvinnor börjar tjäna mer verkligen, men hallå, varför uppmärksammas det inte mer om alla som dagligen hamnar i fattigdom pga våra trasiga välfärdssystem? Varför skrivs det inte mer om sånt? Nä de e klart, är ju inte så kul att läsa, är säkert lite roligare att läsa om kamprad och drömma sig iväg och tro att det skulle ju kunna vara jag. Inte så kul att drömma sig bort och tro att det är jag som blir utförsäkrad.
Sitter och svär lite över att ja kan lite för lite om nätverk och liknande, försöker lägga upp en ftp server så man kan dela ut allt som ahr dokumenterats under helgen.. Men det går inge bra alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0