Välkommen Stefan Löfven

Det plingade till i telefonen idag, fick ett sms från SAP som sa att Stefan Löfven just valts till partiordförande för Socialdemokraterna.
Hans tal till våra medlemmar.
Hoppas för din, och framförallt våran skull att du slipper bli huggen i ryggen, prickskjuten på eller överkörd med tanks.
Känns i alla fall kul att han kommer från fackföreningsrörelsen, som för övrigt startade partiet. Nu ska det bli ordning och reda får man hoppas!
Var på Coop forum och handlade idag efter jobbet... Jag tror att jag börjar bli gammal, spenderade mer tid med att prata med "kändisar" än att handla. Är inte det ett tecken på att man börjar bli gammal. Döm om min förvåning, när jag äntligen kom ut från affären och tänkte att nu är det bara att åka hem, men icket. Fastnade en sväng där med. :P
I dag är det fredag, fredagsmys kanske? Eller bara en god middag och en film? Ja det lär ju bli så för min del i alla fall, har hunnit hoppa i mjukisbyxorna. Sköönt!
Avslutar detta med en fin liten bild.
Socialdemokraternas logo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0