Wohoo!

Pratade just med Veronica, hon är ju typ bäst! :D
Ser fram emot vad som komma skall! Så håller jag tummar och tår att hon får följa med till Facket på vinterjobbet.
Sista dag för förslag av personer är den 1/3 om jag inte missminner mig.
I dagens nätupplaga av Aftonbladet finner jag att det påstås att Bildt har lämnat ut hemlig information till USA, och det är då Wikileaks som påstår detta. Om det är sant eller inte återstår väl att se. Bildt själv demeterar inte det påståendet. Vem blir förvånad som så skulle vara fallet?
Stefan Löfven ska presentera den nya "innersta kretsen" som media kallar det. Jag gillar inte riktigt att man kallar det så, får mig att tänka negativt. Garanterat välplanerat av media, som inte har mycket till övers för Socilademokraterna. Men att det varit ganska tyst från media senaste tiden kan man väl bara tolka som att dom inte har hittat några lik i Lofvens garderob, och dom har säkert sök igenom både källare och uthus också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0