Oj

För er som inte vet om det så är det minusgrader ute, så pass mycket att jag behövde starthjälp för att få igång bilen. 
Hoppas att jag får igång den nu sen när jag ska på jobbet. Annars får dom vackert klara sig utan mig. :P
Kan ju även meddela att jag nu har över 20 grader inomhus! wohoo!!
Alla i mitt tycke mindre begåvade människor som kastade sig ut i älven i går för att simma... Ja vad säger man.
Har inte hunnit kolla av tidingar och så, men jag tycker fortfarande att det verkar vara ganska tyst från media mot Löfvén och SAP. Bra eller anus, avgör själv. Nä men de skulle ju kunna vara så att media försöker att "frysa ut" SAP genom att inte skriva något alls.
Mycket fackligt i veckan kommer det att bli, bokbord på måndag, arbetsplatsombudsutbildning på onsdag, träff med ungdomsgruppen i umeå på torsdag. Torsdagen efter så är det umeå igen.
Får regeringen fara med osanning helt obehindrat eller?? Det känns som var och var annat uttalande dom gör är falskt, men det kommer aldrig upp till diskussion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0