Hej, va gjorde du igår?

Jag sov!
Efter en hektisk torsdag, med mässa i Umeå, 15 nya studerandemedlemmar. Ett stort antal deltagare i tipsfrågorna, för att vara med i utlottningen om biobiljetter. Några väldigt bra samtal. Middag på max, lite tv-spel. Sen skulle jag och se skräckfilm (?!), men det blidde inte riktigt så. Åkte i iväg dit, men det blev en massa prat i stället. Sänggång vid typ 05.30 på fredag morgon. Uppstigning runt 17.00 för middag. Lite onyttighetsinhandling och sen skräckfilm.
Det var sjukt jobbigt. Den var säkert bra för de som gillar såna filmer. Men inget för mig.
Tur att jag fick sällskap ut till bilen sen då, samt att jag faktiskt lyckades somna.
Idag väntar jobb och slit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0