Hardcore!

Mycket mediauppståndelse under kort tid för ordförande Håkan Nilsson! Bra jobbat!
För övrigt så har det pratats LO, SSU, Kommunal och bokbord idag. Spännande att se hur det utvecklas. :)
Nu är väl tanken att jag ska klura och fundera lite, tänkte göra det färdigt före jag ägnar mig åt hemvård. Fast då kanske de inte blir något hemvårdsarbete. Får se hur jag gör. Ska i alla fall skriva färdigt här först.
+
  • Intressant
  • Spännande
  • Tvärfackligt
  • Inflytande
-
  • Tid
De blev en kort minuslista, och det säger väl egentligen allt. Jag tänker att dygnet har ändå 24 timmar så.
Ja men vad kan hända egentligen, verkar vara bra och finnas bra med support. :)

Nä nog funderat, bara att ta tjuren vid hornen och göra det som är rätt! Klar man finns där när man behövs. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0